Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych
84.55 zł | |
Rabat: | 14.45 zł |
Cena katalogowa: | 99.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 84.64 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych
Format | 14.5x20.5cm |
---|---|
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Królikowska-Olczak Maria, Pachuca-Smulska Beata |
Rok wydania | 2016 |
Seria/cykl | MONOGRAFIE PRAWNICZE |
Tematyka | Prawo Książki dla praktyków |
Wydanie | 1 |
Wydawca | C.H. Beck |
Kod EAN/ISBN | 9788325579326 |
Liczba stron | 442 |
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji, wiedzy i sieci. Istotnym elementem rozważań, zawartych w monografii, jest analiza ram prawnych w zakresie strategii jednolitego rynku cyfrowego, niebezpieczeństwa produktów medialnych, klauzul abuzywnych na rynku mediów, klauzul odmowy realizacji złożonego przez konsumenta zamówienia w transakcjach typu business to consumer, działania na zbiorach typu big data z perspektywy ochrony praw e-konsumenta, powierzanie przetwarzania danych medycznych w Internecie, problem zagubienia konsumenta w świecie mediów. W publikacji omówiono także m.in. ochronę konsumentów usług turystycznych, usług ubezpieczeniowych zawieranych za pośrednictwem Internetu, ochronę konsumenta książek i prasy w formie elektronicznej oraz ochronę małoletnich użytkowników gier video w Internecie. Przybliżono Czytelnikowi rynek e-papierosów, rynek „dopalaczy” czy suplementów diety w Internecie.
Publikacja adresowana jest do prawników, ekonomistów, urzędników, informatyków, przedsiębiorców i konsumentów, studentów i nauczycieli akademickich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o zakresie ochrony konsumentów w świecie mediów elektronicznych.
Format | 14.5x20.5cm |
---|---|
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Królikowska-Olczak Maria, Pachuca-Smulska Beata |
Rok wydania | 2016 |
Seria/cykl | MONOGRAFIE PRAWNICZE |
Tematyka | Prawo Książki dla praktyków |
Wydanie | 1 |
Wydawca | C.H. Beck |
Kod EAN/ISBN | 9788325579326 |
Liczba stron | 442 |