Moje konto

Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych

84.55 zł
Rabat: 14.45 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84.64 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych

Format 14.5x20.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Królikowska-Olczak Maria, Pachuca-Smulska Beata
Rok wydania 2016
Seria/cykl MONOGRAFIE PRAWNICZE
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydanie 1
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788325579326
Liczba stron 442
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji, wiedzy i sieci. Istotnym elementem rozważań, zawartych w monografii, jest analiza ram prawnych w zakresie strategii jednolitego rynku cyfrowego, niebezpieczeństwa produktów medialnych, klauzul abuzywnych na rynku mediów, klauzul odmowy realizacji złożonego przez konsumenta zamówienia w transakcjach typu business to consumer, działania na zbiorach typu big data z perspektywy ochrony praw e-konsumenta, powierzanie przetwarzania danych medycznych w Internecie, problem zagubienia konsumenta w świecie mediów. W publikacji omówiono także m.in. ochronę konsumentów usług turystycznych, usług ubezpieczeniowych zawieranych za pośrednictwem Internetu, ochronę konsumenta książek i prasy w formie elektronicznej oraz ochronę małoletnich użytkowników gier video w Internecie. Przybliżono Czytelnikowi rynek e-papierosów, rynek „dopalaczy” czy suplementów diety w Internecie. Publikacja adresowana jest do prawników, ekonomistów, urzędników, informatyków, przedsiębiorców i konsumentów, studentów i nauczycieli akademickich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o zakresie ochrony konsumentów w świecie mediów elektronicznych.
Format 14.5x20.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Królikowska-Olczak Maria, Pachuca-Smulska Beata
Rok wydania 2016
Seria/cykl MONOGRAFIE PRAWNICZE
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydanie 1
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788325579326
Liczba stron 442
Ocena:
:
:
: