Moje konto

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

97.28 zł
Rabat: 31.72 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97.38 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 2

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Autorzy Piesiewicz Piotr F.
Format 145x210
Języki polski
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.12
Rok wydania 2021
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydanie 1
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788382464535
Liczba stron 600
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki. W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak: • pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów; • cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy; • obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej, a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.
Autorzy Piesiewicz Piotr F.
Format 145x210
Języki polski
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.12
Rok wydania 2021
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydanie 1
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788382464535
Liczba stron 600
:
:
: