Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji: Sztuka komunikowania się
43.74 zł | |
Rabat: | 14.26 zł |
Cena katalogowa: | 58.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 43.78 zł |
Dostępność: 1
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji: Sztuka komunikowania się
Autorzy | Kaczmarek-Śliwińska Monika |
---|---|
Format | 15.9x22.9 |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Difin |
Rok wydania | 2015 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788379302437 |
Liczba stron | 268 |
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
Autorzy | Kaczmarek-Śliwińska Monika |
---|---|
Format | 15.9x22.9 |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Redakcja | Difin |
Rok wydania | 2015 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788379302437 |
Liczba stron | 268 |