Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji
127.25 zł | |
Rabat: | 21.75 zł |
Cena katalogowa: | 149.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 127.38 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji
Autorzy | Sieradzka Małgorzata |
---|---|
Format | A5 |
Rok wydania | 2020 |
Wydawca | C.H. Beck |
Kod EAN/ISBN | 9788381982122 |
Franczyza w polskim prawie konkurencji naley do najbardziej aktualnych i dynamicznie zmieniajcych si zagadnie prawnych. Porozumienie franczyzy jako model wspópracy wertykalnej bardzo popularnej na rynku wymaga dokonania oceny antymonopolowej pod ktem jego legalnoci. Kluczowe znaczenie ma okrelenie zasad oceny antymonopolowej funkcjonowania tego modelu wspópracy biznesowej, co wymaga odniesienia do specyficznych elementów franczyzy, majcych istotne znaczenie dla oceny antymonopolowej.
Monografia stanowi opracowanie istotnej problematyki zestawiajce do bogate ju orzecznictwo sdowe i pogldy doktryny dotyczce franczyzy. Na rynku wydawniczym nie ma publikacji ksikowej, która w caoci byaby powicona franczyzie (franchsingowi) w polskim prawie konkurencji dlatego te bdzie cenn pozycj wypeniajc luk na rynku wydawniczym, przydatn prawnikom zajmujcym si sprawami z zakresu obustronnie profesjonalnego obrotu gospodarczego.
Autorzy | Sieradzka Małgorzata |
---|---|
Format | A5 |
Rok wydania | 2020 |
Wydawca | C.H. Beck |
Kod EAN/ISBN | 9788381982122 |