Moje konto

Telefoniczna obsługa klienta w urzędzie

104.84 zł
Rabat: 23.16 zł
Cena katalogowa: 128.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104.95 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Telefoniczna obsługa klienta w urzędzie

Autorzy Ewa Janas
Format A5
Rok wydania 2019
Wydawca Presscom Sp. z o.o.
Kod EAN/ISBN 9788366248137
Liczba stron 311
 Telefoniczna obsuga klienta w urzdzie

Wikszo rozmów telefonicznych z urzdow infolini i tak koczy si wizyt w instytucji. To od Ciebie zaley, czy na spotkaniu pojawi si pozytywny, dobrze poinfor­mowany klient czy bojowo nastawiony „petent”.
Ksika, która zmieni Twoje nastawienie do rozmów telefonicz­nych i problemów, z którymi dzwoni interesanci. Dziki niej nauczysz si, jak profesjonalnie udziela informacji, reagowa na obiekcje czy agresywn mow. Dowiesz si, jakie sowa i zwroty agodz, a które zaostrzaj konflikt.
Poradnik pomoe podnie jako rozmów przychodzcych i wychodzcych, zarówno wród osób pracujcych na info­linii, jak i urzdników wykonujcych na co dzie inne zadania. Zawarty w nim test pozwoli oceni poziom umiejtnoci w zakresie telefonicznej obsugi, a wyniki wska, nad który­mi elementami warto popracowa. Wyszczególnione w treci wskazówki oraz przykady z ycia wzite sprawi, e wiedza bdzie atwa do przyswojenia, a wiczenia pomog w jej wyko­rzystaniu w praktyce.
To pozycja, dziki której zbudujesz pozytywny wizerunek swo­jego urzdu oraz podniesiesz poziom satysfakcji z wykonywa­nej pracy wród osób obsugujcych interesantów.
Autorzy Ewa Janas
Format A5
Rok wydania 2019
Wydawca Presscom Sp. z o.o.
Kod EAN/ISBN 9788366248137
Liczba stron 311
:
:
: