Telefoniczna obsługa klienta w urzędzie
104.84 zł | |
Rabat: | 23.16 zł |
Cena katalogowa: | 128.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 104.95 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Telefoniczna obsługa klienta w urzędzie
Autorzy | Ewa Janas |
---|---|
Format | A5 |
Rok wydania | 2019 |
Wydawca | Presscom Sp. z o.o. |
Kod EAN/ISBN | 9788366248137 |
Liczba stron | 311 |
Telefoniczna obsuga klienta w urzdzie
Wikszo rozmów telefonicznych z urzdow infolini i tak koczy si wizyt w instytucji. To od Ciebie zaley, czy na spotkaniu pojawi si pozytywny, dobrze poinformowany klient czy bojowo nastawiony „petent”.
Ksika, która zmieni Twoje nastawienie do rozmów telefonicznych i problemów, z którymi dzwoni interesanci. Dziki niej nauczysz si, jak profesjonalnie udziela informacji, reagowa na obiekcje czy agresywn mow. Dowiesz si, jakie sowa i zwroty agodz, a które zaostrzaj konflikt.
Poradnik pomoe podnie jako rozmów przychodzcych i wychodzcych, zarówno wród osób pracujcych na infolinii, jak i urzdników wykonujcych na co dzie inne zadania. Zawarty w nim test pozwoli oceni poziom umiejtnoci w zakresie telefonicznej obsugi, a wyniki wska, nad którymi elementami warto popracowa. Wyszczególnione w treci wskazówki oraz przykady z ycia wzite sprawi, e wiedza bdzie atwa do przyswojenia, a wiczenia pomog w jej wykorzystaniu w praktyce.
To pozycja, dziki której zbudujesz pozytywny wizerunek swojego urzdu oraz podniesiesz poziom satysfakcji z wykonywanej pracy wród osób obsugujcych interesantów.
Autorzy | Ewa Janas |
---|---|
Format | A5 |
Rok wydania | 2019 |
Wydawca | Presscom Sp. z o.o. |
Kod EAN/ISBN | 9788366248137 |
Liczba stron | 311 |