Moje konto

Reklama produktów i usług bankowych: jej perswazyjność i konsekwencje

45.75 zł
Rabat: 13.25 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45.79 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 1

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Reklama produktów i usług bankowych: jej perswazyjność i konsekwencje

Autorzy Krzyścin Mirosława
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2013
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca CeDeWu
Kod EAN/ISBN 9788375565041
Liczba stron 232
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem próbującym udzielić odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wpływu sięgają reklamy bankowe, na podstawie czego klienci banków podejmują decyzje nabywcze i jakie argumenty użyte w reklamie odnoszą pożądany skutek w postaci zakupu usługi/produktu finansowego. Niniejsza publikacja w przeciwieństwie do powielanych nudnych marketingowych teorii w niebanalny sposób podejmuje ważki temat stosowania emocjonalnie nacechowanej perswazji oraz podatności konsumentów na reklamę produktów bankowych, przystępnie tłumacząc nawet złożone teorie. Odnosi się na przykład do niezwykle interesującej koncepcji konsumenta - wasala biznesu (por. A. Lewicka-Strzałecka) głoszącej, iż biznes odebrał mu podmiotowość, deformując hierarchię wartości i umieszczając na jej czele konsumpcję. Zgodnie z nią reklama jest oskarżana o kreowanie sztucznych potrzeb, manipulowanie konsumentem oraz promowanie materializmu.
Autorzy Krzyścin Mirosława
Format 16.5x23.5cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2013
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca CeDeWu
Kod EAN/ISBN 9788375565041
Liczba stron 232
Ocena:
:
:
: