Moje konto

Ilustrowane prawo reklamy

44.49 zł
Rabat: 14.51 zł
Cena katalogowa: 59.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44.54 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 104

Czas realizacji:
Dostępny od ręki

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Ilustrowane prawo reklamy

Autorzy Grzybczyk Katarzyna
Format 16.5x24.0cm
Język oryginału polski
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.12.0
Rok wydania 2020
Seria/cykl ZAGADNIENIA PRAWNE
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydanie 4
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788382236750
Liczba stron 516
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: - ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, - ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, - ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium. W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.
Autorzy Grzybczyk Katarzyna
Format 16.5x24.0cm
Język oryginału polski
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.12.0
Rok wydania 2020
Seria/cykl ZAGADNIENIA PRAWNE
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydanie 4
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788382236750
Liczba stron 516
:
:
: