Moje konto

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

84.55 zł
Rabat: 14.45 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84.64 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego

Autorzy Niemczyk Agata, Oleksy-Gębczyk Aneta
Format 16.5x23.8cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2020
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788381986649
Liczba stron 138
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych; będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla lokalnych liderów chcących wykorzystać zalety płynące z budowania długotrwałych więzi relacyjnych; zawiera nowatorską koncepcję kreowania sukcesu jednostki terytorialnej, mierzonego liczbą zadowolonych zarówno mieszkańców, przedsiębiorców, jak i turystów, która to koncepcja jest zweryfikowana empirycznie, dając podstawę rekomendacji dla władz samorządowych; Monografia jest adresowana zarówno do naukowców podejmujących problematykę marketingu relacji w jednostkach terytorialnych, jak i do praktyków w ich działalności samorządowej, szczególnie menedżerów samorządu terytorialnego, a ponadto do wykładowców i studentów w procesie edukacji na kierunkach zarządzania oraz gospodarki i administracji publicznej. Zdaniem recenzenta przygotowana monografia nosi znamiona nowości, wypełnia lukę badawczą w przedmiotowym aspekcie. Autorki proponują bowiem nie tylko inne niż dotychczas dominujące spojrzenie na kwestię relacji z interesariuszami w jednostkach terytorialnych, ale także przedstawiają skuteczny sposób radzenia sobie z tym wyzwaniem. Oryginalny wkład Autorek odnosi się głównie do adaptacji instrumentów marketingu relacji 5"I" do specyfiki jednostki terytorialnej oraz opracowania narzędzi i procedury badawczej umożliwiającej określenie oddziaływania poszczególnych instrumentów na wyodrębnione grupy interesariuszy. (...) Odpowiednio stosowane modele zaproponowane przez Autorki mogą stanowić ważną pomoc w ocenie rzeczywistych relacji pomiędzy władzami samorządowymi a interesariuszami. Atutem pracy jest wykonanie obliczeń w programie R. dr hab. Wiesława Kuźniar, prof. UR Uniwersytet Rzeszowski Instytut Ekonomii i Finansów
Autorzy Niemczyk Agata, Oleksy-Gębczyk Aneta
Format 16.5x23.8cm
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2020
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca C.H. Beck
Kod EAN/ISBN 9788381986649
Liczba stron 138
:
:
: