Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
33.64 zł | |
Rabat: | 11.36 zł |
Cena katalogowa: | 45.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 33.67 zł |
Dostępność: 11
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Autorzy | Figiel Adam, Ziembińska Magda |
---|---|
Format | 16.5x24.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | edu-Libri |
Kod EAN/ISBN | 9788365648976 |
Liczba stron | 132 |
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka
Autorzy | Figiel Adam, Ziembińska Magda |
---|---|
Format | 16.5x24.0cm |
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2019 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | edu-Libri |
Kod EAN/ISBN | 9788365648976 |
Liczba stron | 132 |