Moje konto

Praktyka ochrony praw człowieka. Tom III: Wolność wypowiedzi

15.25 zł
Rabat: 2.75 zł
Cena katalogowa: 18.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15.26 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Praktyka ochrony praw człowieka. Tom III: Wolność wypowiedzi

Autorzy red.Machowicz Kinga, red.Zasuwa Grzegorz
Format A5
Rok wydania 2015
Wydawca Wydawnictwo KUL
Kod EAN/ISBN 9788380610408
Liczba stron 138
Praktyka ochrony praw czowieka. Tom III: Wolno wypowiedzi

SPIS TRECI
 
Wstp
 
Rozdzia I. Dziennikarska prowokacja w kontekcie ochrony odpowiedzialnej wypowiedzi (Kinga Machowicz) 
Wprowadzenie 
1. Prowokacja dziennikarska a inne rodzaje prowokacji 
2. Domniemane podstawy prawne dla prowokacji dziennikarskiej 
3. Prowokacja jako sposób dziaania dziennikarza 
4. Prowokacja a obowizek zachowania szczególnej starannoci i rzetelnoci 
5. Prowokacja dziennikarska jako czyn potencjalnie godzcy w dobro osobiste 
6. Prawnokarna kwalifikacja prowokacji dziennikarskiej
7. Immunitet dziennikarski jako potencjalne wyjcie z sytuacji 
8. Zakaz naduywania prawa 
9. Podsumowanie
 
Rozdzia II. Prawa autorskie jako paszczyzna potencjalnego konfliktu midzy prawem do wasnoci a innymi prawami czowieka (Kinga Machowicz)
Wprowadzenie 
1. Zagadnienia terminologiczne
2. Ingerencja pastwa w prawa autorskie - konieczno zapewnienia w demokratycznym pastwie ochrony moralnoci publicznej oraz ochrony wolnoci i praw innych osób
3. Konflikt midzy ochron praw autorskich a swobodnym dostpem do dóbr kultury 
4. Charakter ochrony przed kradzie osobistych praw autorskich (plagiatem) 
5. Autoplagiat - wewntrznie sprzeczne pojcie okrelajce niepodan praktyk 
6. Podsumowanie
 
Rozdzia III. Polityka kulturalna samorzdu terytorialnego a sytuacja rynku muzycznego w Polsce (Wojciech Wytrek) 
Wprowadzenie 
1. Polityka kulturalna samorzdu jako cz polityki administracyjnej 
2. Polski rynek muzyczny - próba krótkiej diagnozy 
3. Kierunki rozwoju
4. Podsumowanie
 
Rozdzia IV. Raporty przedsibiorstw jako róda informacji o spoecznej odpowiedzialnoci (Grzegorz Zasuwa) 
Wprowadzenie 
1. Pojcie spoecznej odpowiedzialnoci przedsibiorstwa 
2. róda informacji o spoecznej odpowiedzialnoci przedsibiorstwa 
3. Podsumowanie
 
Rozdzia V. Spoeczno-etyczne aspekty reklamy na przykadzie wybranych banków (Agnieszka Stolarska) 
Wprowadzenie 
1. Reklama produktów i usug bankowych
2. Etyka reklamy bankowej 
3. Spoeczno-etyczne aspekty reklamy bankowej 
4. Przykady zachowa nieetycznych
5. Podsumowanie
 
Bibliografia 
1. Akty normatywne 
2. Literatura 
3. Orzecznictwo
 
Noty o autorach
Autorzy red.Machowicz Kinga, red.Zasuwa Grzegorz
Format A5
Rok wydania 2015
Wydawca Wydawnictwo KUL
Kod EAN/ISBN 9788380610408
Liczba stron 138
Ocena:
:
:
: