Praktyka ochrony praw człowieka. Tom III: Wolność wypowiedzi
15.25 zł | |
Rabat: | 2.75 zł |
Cena katalogowa: | 18.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 15.26 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Praktyka ochrony praw człowieka. Tom III: Wolność wypowiedzi
Autorzy | red.Machowicz Kinga, red.Zasuwa Grzegorz |
---|---|
Format | A5 |
Rok wydania | 2015 |
Wydawca | Wydawnictwo KUL |
Kod EAN/ISBN | 9788380610408 |
Liczba stron | 138 |
Praktyka ochrony praw czowieka. Tom III: Wolno wypowiedzi
SPIS TRECI
Wstp
Rozdzia I. Dziennikarska prowokacja w kontekcie ochrony odpowiedzialnej wypowiedzi (Kinga Machowicz)
Wprowadzenie
1. Prowokacja dziennikarska a inne rodzaje prowokacji
2. Domniemane podstawy prawne dla prowokacji dziennikarskiej
3. Prowokacja jako sposób dziaania dziennikarza
4. Prowokacja a obowizek zachowania szczególnej starannoci i rzetelnoci
5. Prowokacja dziennikarska jako czyn potencjalnie godzcy w dobro osobiste
6. Prawnokarna kwalifikacja prowokacji dziennikarskiej
7. Immunitet dziennikarski jako potencjalne wyjcie z sytuacji
8. Zakaz naduywania prawa
9. Podsumowanie
Rozdzia II. Prawa autorskie jako paszczyzna potencjalnego konfliktu midzy prawem do wasnoci a innymi prawami czowieka (Kinga Machowicz)
Wprowadzenie
1. Zagadnienia terminologiczne
2. Ingerencja pastwa w prawa autorskie - konieczno zapewnienia w demokratycznym pastwie ochrony moralnoci publicznej oraz ochrony wolnoci i praw innych osób
3. Konflikt midzy ochron praw autorskich a swobodnym dostpem do dóbr kultury
4. Charakter ochrony przed kradzie osobistych praw autorskich (plagiatem)
5. Autoplagiat - wewntrznie sprzeczne pojcie okrelajce niepodan praktyk
6. Podsumowanie
Rozdzia III. Polityka kulturalna samorzdu terytorialnego a sytuacja rynku muzycznego w Polsce (Wojciech Wytrek)
Wprowadzenie
1. Polityka kulturalna samorzdu jako cz polityki administracyjnej
2. Polski rynek muzyczny - próba krótkiej diagnozy
3. Kierunki rozwoju
4. Podsumowanie
Rozdzia IV. Raporty przedsibiorstw jako róda informacji o spoecznej odpowiedzialnoci (Grzegorz Zasuwa)
Wprowadzenie
1. Pojcie spoecznej odpowiedzialnoci przedsibiorstwa
2. róda informacji o spoecznej odpowiedzialnoci przedsibiorstwa
3. Podsumowanie
Rozdzia V. Spoeczno-etyczne aspekty reklamy na przykadzie wybranych banków (Agnieszka Stolarska)
Wprowadzenie
1. Reklama produktów i usug bankowych
2. Etyka reklamy bankowej
3. Spoeczno-etyczne aspekty reklamy bankowej
4. Przykady zachowa nieetycznych
5. Podsumowanie
Bibliografia
1. Akty normatywne
2. Literatura
3. Orzecznictwo
Noty o autorach
Autorzy | red.Machowicz Kinga, red.Zasuwa Grzegorz |
---|---|
Format | A5 |
Rok wydania | 2015 |
Wydawca | Wydawnictwo KUL |
Kod EAN/ISBN | 9788380610408 |
Liczba stron | 138 |