Moje konto

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

41.77 zł
Rabat: 13.13 zł
Cena katalogowa: 54.90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41.82 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 101

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów

Autorzy Badzińska Ewa
Format 16.2x23.7cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2011
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320819601
Liczba stron 164
Intensywne tempo zmian społecznych, gospodarczych i politycznych wywarło niewątpliwie istotny wpływ na procesy zachodzące w sferze konsumpcji. Znajduje to wyraz w nowych trendach konsumenckich, wyrażających się m.in. zmianami systemów wartości, oczekiwań i preferencji oraz rosnącą świadomością i siłą nabywców. Towarzyszą temu zmiany warunków realizacji potrzeb, zainteresowań, obszarów aktywności i stylów życia. Wspomniane procesy wpływają w istotny sposób na strategie i działania marketingowe współczesnych przedsiębiorstw, a zwłaszcza metody komunikowania się z klientami, oraz sposoby prowadzenia działalności operacyjnej. Niezbędna staje się modyfikacja dotychczasowych strategii i przestawienie się menedżerów na nowy sposób myślenia i działania, w którym istotną rolę odgrywa gospodarka oparta na wiedzy i nowoczesnych mediach elektronicznych. Jednym z kluczowych problemów, przed jakim stoją obecnie funkcjonujące firmy, jest pogodzenie wymogów ekonomii skali i efektywności operacyjnej z unikalnymi, silnie zindywidualizowanymi i wciąż zmieniającymi się potrzebami klientów i kontrahentów.
Autorzy Badzińska Ewa
Format 16.2x23.7cm
Języki polski
Miejscowość Warszawa
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2011
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydanie 1
Wydawca PWE
Kod EAN/ISBN 9788320819601
Liczba stron 164
Ocena:
:
:
: