Moje konto

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

127.45 zł
Rabat: 41.55 zł
Cena katalogowa: 169.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 127.58 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100

Czas realizacji:
Dostępny od ręki

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

Autorzy Monika Namysłowska
Format 168x240
Języki polski
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.12
Redakcja Namysłowska Monika
Rok wydania 2022
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydanie 1
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788382867572
Liczba stron 1024

Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing), - nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie), - reklamę naśladowczą i body image advertising, - reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych). Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej. Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.

Autorzy Monika Namysłowska
Format 168x240
Języki polski
Oprawa Twarda
Pkwiu 58.11.12
Redakcja Namysłowska Monika
Rok wydania 2022
Tematyka Prawo Książki dla praktyków
Wydanie 1
Wydawca Wolters Kluwer
Kod EAN/ISBN 9788382867572
Liczba stron 1024
:
:
: