Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania
127.45 zł | |
Rabat: | 41.55 zł |
Cena katalogowa: | 169.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 127.58 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
Dostępny od ręki
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania
Autorzy | Monika Namysłowska |
---|---|
Format | 168x240 |
Języki | polski |
Oprawa | Twarda |
Pkwiu | 58.11.12 |
Redakcja | Namysłowska Monika |
Rok wydania | 2022 |
Tematyka | Prawo Książki dla praktyków |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788382867572 |
Liczba stron | 1024 |
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing), - nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie), - reklamę naśladowczą i body image advertising, - reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych). Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej. Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.
Autorzy | Monika Namysłowska |
---|---|
Format | 168x240 |
Języki | polski |
Oprawa | Twarda |
Pkwiu | 58.11.12 |
Redakcja | Namysłowska Monika |
Rok wydania | 2022 |
Tematyka | Prawo Książki dla praktyków |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wolters Kluwer |
Kod EAN/ISBN | 9788382867572 |
Liczba stron | 1024 |