Zachowania konsumentów: Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
61.16 zł | |
Rabat: | 17.84 zł |
Cena katalogowa: | 79.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 61.22 zł |
Dostępność: 1
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Zachowania konsumentów: Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe
Format | 16.5x23.5 |
---|---|
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.11 |
Redakcja | Bartosik-Purgat Małgorzata |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301194604 |
Liczba stron | 282 |
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego.
Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.
W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.
Informacja o autorze/ redaktorze:
dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
Format | 16.5x23.5 |
---|---|
Języki | polski |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.11 |
Redakcja | Bartosik-Purgat Małgorzata |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 1 |
Wydawca | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kod EAN/ISBN | 9788301194604 |
Liczba stron | 282 |