E-marketing terytorialny: Teoria i praktyka
31.67 zł | |
Rabat: | 10.33 zł |
Cena katalogowa: | 42.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 31.71 zł |
Dostępność: 100
Czas realizacji:
72 godziny
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
E-marketing terytorialny: Teoria i praktyka
Autorzy | Kancik-Kołtun Ewelina |
---|---|
Format | 17.0x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Lublin |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | UMCS |
Kod EAN/ISBN | 9788377849194 |
Liczba stron | 382 |
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]
Autorzy | Kancik-Kołtun Ewelina |
---|---|
Format | 17.0x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Lublin |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | UMCS |
Kod EAN/ISBN | 9788377849194 |
Liczba stron | 382 |