Moje konto

E-marketing terytorialny: Teoria i praktyka

31.67 zł
Rabat: 10.33 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31.71 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 100

Czas realizacji:
72 godziny

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

E-marketing terytorialny: Teoria i praktyka

Autorzy Kancik-Kołtun Ewelina
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Lublin
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2017
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca UMCS
Kod EAN/ISBN 9788377849194
Liczba stron 382
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]
Autorzy Kancik-Kołtun Ewelina
Format 17.0x24.0cm
Języki polski
Miejscowość Lublin
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Rok wydania 2017
Tematyka Ekonomia Biznes
Wydawca UMCS
Kod EAN/ISBN 9788377849194
Liczba stron 382
Ocena:
:
:
: