Marketing medialny
36.20 zł | |
Rabat: | 11.80 zł |
Cena katalogowa: | 48.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 36.24 zł |
Dostępność: 1
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Marketing medialny
Autorzy | Jupowicz-Ginalska Anna |
---|---|
Format | 15.5x23.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2010 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788376412368 |
Liczba stron | 256 |
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Autorzy | Jupowicz-Ginalska Anna |
---|---|
Format | 15.5x23.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2010 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydawca | Difin |
Kod EAN/ISBN | 9788376412368 |
Liczba stron | 256 |