Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
48.45 zł | |
Rabat: | 11.45 zł |
Cena katalogowa: | 59.90 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 48.50 zł |
Dostępność: 5
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Autorzy | Romanowska Maria |
---|---|
Format | 16.5x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 3 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320822762 |
Liczba stron | 272 |
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.
Autorzy | Romanowska Maria |
---|---|
Format | 16.5x24.0cm |
Języki | polski |
Miejscowość | Warszawa |
Oprawa | Miękka |
Pkwiu | 58.11.1 |
Rok wydania | 2017 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Wydanie | 3 |
Wydawca | PWE |
Kod EAN/ISBN | 9788320822762 |
Liczba stron | 272 |