Moje konto

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

28.51 zł
Rabat: 9.29 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28.54 zł
-+
Dodaj do ulubionych

Dostępność: 104

Czas realizacji:
48 godzin

Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »

Koszt dostawy

Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł

Darmowa dostawa

Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Autorzy red.Kuć-Czajkowska Katarzyna, red.Muszyńska Katarzyna
Format 24.4x17.0
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Kuć-Czajkowska Katarzyna, Muszyńska Katarzyna
Rok wydania 2016
Tematyka Polityka
Wydawca UMCS
Kod EAN/ISBN 9788377848180
Liczba stron 326
Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów. Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej? Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi? Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja? Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej? Z Wprowadzenia
Autorzy red.Kuć-Czajkowska Katarzyna, red.Muszyńska Katarzyna
Format 24.4x17.0
Języki polski
Oprawa Miękka
Pkwiu 58.11.1
Redakcja Kuć-Czajkowska Katarzyna, Muszyńska Katarzyna
Rok wydania 2016
Tematyka Polityka
Wydawca UMCS
Kod EAN/ISBN 9788377848180
Liczba stron 326
Ocena:
:
:
: