Marketing: Wprowadzenie
97.88 zł | |
Rabat: | 31.12 zł |
Cena katalogowa: | 129.00 zł |
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: | 97.98 zł |
Dostępność: 51
Czas realizacji:
48 godzin
Średnia ocena: 0
Dodaj recenzję »
Koszt dostawy
Standardowy koszt dostawy na terenie RP od 7,99zł
Darmowa dostawa
Do darmowej dostawy pozostało: 389.00 zł
Marketing: Wprowadzenie
Autorzy | Armstrong Gary, Kotler Philip |
---|---|
Format | 30.3x21.4 |
Język oryginału | angielski |
Języki | polski |
Oprawa | Twarda |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Wąsik Dorota |
Tytuł oryginału | Marketing. An Introduction, 10th edition |
Wydawca | Gab |
Kod EAN/ISBN | 9788363391102 |
Liczba stron | 828 |
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.
W książce omówiono między innymi:
– sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
– tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
– rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
– współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
– koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
– najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
– koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.
Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
„Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego
Autorzy | Armstrong Gary, Kotler Philip |
---|---|
Format | 30.3x21.4 |
Język oryginału | angielski |
Języki | polski |
Oprawa | Twarda |
Pkwiu | 58.11.12.0 |
Rok wydania | 2018 |
Tematyka | Ekonomia Biznes |
Tłumacze | Wąsik Dorota |
Tytuł oryginału | Marketing. An Introduction, 10th edition |
Wydawca | Gab |
Kod EAN/ISBN | 9788363391102 |
Liczba stron | 828 |